h i r d e t é s
 
Versenyautó / Rally
2020-07-23 10:31:02
BMW E30 320i/325i Gruppe A Historic
Heves megye
#225129
Napokon, heteken át gondolkoztam rajta, tegyem vagy ne tegyem. Úgy döntöttem megpróbálom. Ha valaki tényleg elviszi bánni fogom, mert biztos nem lesz ilyen még egy.

Eladó vagy cserélhető 3 betű 3 számos, lejárt Historic gépkönyves E30 320i Gr. A. A/5137. Kislámpás, 2 ajtós, 1985-ből.

Gépkönyve lejárt már, de homológ lap szerint van megépítve, és a cső is alkalmas az újra vizsgázáshoz.

Karosszériája a kislámpásokhoz képest nagyon jó bőrben van. A csomagtartó zsebek nagyon szépen, gyári lemezzel voltak javítva. Hátsó doblemezek sem lyukasak. Küszöbök nem rozsdásak, gyári emelési ponton is emelhetők, “wrc” bakoknak a helye is stabil. A vezető oldai “kockára”, a gázpedál konzol környékére, és úgy összességében a tűzfal aljára ráfér a javítás, viszont nem lyukas a padlólemez sehol, nem szita. A motortér és az első kerékjáratok nincsenek kifújva, itt lakatolni nem kell, csak egy kis drótkorong, és lehet festeni. Fényezése szép, ajtói jók, sárvédői gyáriak, nem utángyártottak. Kapott egy kései kötényt, de meg van az eredeti is.

Motorterében jelenleg egy széria m20b25 van, mely nagyjából 1000km-rel ezelőtt volt revíziózva. A teljes rozsdamentes rendszernek, és a 6 leömlőnek köszönhetően, 185LE-t tudott az építéskor. Vezérlője is teljesen alap, ÖAMTC-s plombával lezárva. Széria Motronic lendkerék van rajta, széria szerkezettel, 6 ágú szinter tárcsával. Mivel a homológ lap szerint ez egy 20i, természetesen a “gyári” motorja is meg van. Nem csak egy blokk, hanem komplett motor, 1.3-mas köteggel, vezérlővel, és egy újszerű széria, kat. mentes kipufogórendszerrel. Hogy ne repedjen a 885, kapott egy td hűtőt és egy elektromos ventit.

A motorra egy Getrag 245/11 azaz dogleg váltó van csavarozva, hozzá alakított kardánnal, újszerű váltógombbal, kulisszával, és új olajjal. Nem recseg, nem akar szétesni, bár motorféknél már van pici hangja, ennek ellenére olajcserekor nem volt semmi idegen anyag a leeresztő csavar mágnesén. Az 1:1-es hajtáshoz egy 3,91-es 8 lamellás typ 188-as társul, pontosat nem tudok mondani, de a zárásszöge biztosan nem a gyári, parkolóba álláskor ez érezhető. Nem búg, nagyon jól zár.

Futóműve még nincs szilentezve, az ráférne. A 4 első gömbfej, komplett összekötők újak. A BC Racing Coiloverek pár hete kerültek bele, keményebb, elől 120N/mm, hátul 180N/mm rugókkal. Állítható magasság, keménység, első kerékdőlés. Nagyon szépen, szakszerűen lettek hozzá alakítva a gólyalábak. Hátul nem coilover, hanem klasszikus elrendezésű.

Fékei gyáriak, mivel a homológ lap azt mondja dobfék hátul, így ott az van, egy AP Racing fékerő szabályzóval.

Belül Sparco Juniorok, Sparco övek, Sparco kormány, Sparco taposó, flokkolt műszerfal, AC pumpa és ventillátor kapcsoló. KK Racing bukócső. Üvegeiben ott virít a rendszáma.

15x7-es ET12-es King pókhálós felnik vannak rajta.

Megegyezés kérdése lehet egy halom további m20 alkatrész. Van 5db 885-ös fej, 1db 731-es fej. 5db 1.3 vezérlő, ugyanennyi légtömegmérő, 3db 1.3 kábelköteg, olajhűtő szett, szívósorok, injektorok, túlméretes b25 dugószett újrahónolt blokkban, könnyített m20b25 főtengely, m52b28 főtengely, alapméretes pár ezer km-es b25 dugók. 3db lendkerék, zsír új kuplungszett, a teljes listát még nem írtam össze.

Beszámítás oké, akár amatőr kaparós, szép utcai is jöhet. Csere is érdekel hasonló élményeket adó utcai autóra, sti-re, m3-ra. Jöhet helyette rali3-ra alkalmas BMW is, én ezt ott nem szívesen ütném szét, ha egyszer odakerülök, hogy ilyesmin induljak.

Képeket email-ben, viberen, messengeren tudok küldeni.
Ár:
3600000
Elérhetőség:
06703652166
norbi0517@gmail.com
Megye:
Heves megye
E-mail:
norbi0517@gmail.com
Tedd a parkolóba ezt a hirdetést, hogy ne kelljen újra megkeresned.
Ez a hirdetés most jelenik meg 294. alkalommal
Share |
parkoló
h i r d e t é s duenShop.hu - a rallyongók boltja - FOR THE REAL FANS

a j á n l ó
Kincsem Wellness Hotel
h i r d e t é s