Főbb jellemzői:
2013-ban vásároltam és azóta folyamatosan fejlődik. :)
-Karosszéria 2014-ben teljes lakatoláson esett át, teli fényt kapott, alja kaparva, alapozva, tömítőzve, rücsizve és hófehérre festve, belseje kaparva, alapozva, tömítőzve és matt pirosra festve, üregvédőzve. Az egész elektromos rendszer új, a nulláról lett újrakábelezve, áramtalanító. Evo 2-es kagylók, OMP övek, Luisi kormány és pedálok, alu váltókar, behúzott műszerfal nagy fordulatszámmérő, fémszövetes üzemanyagcső, poroltó, rögzített első szőnyegek, taposó, karbon kiegészítők.
-Motor Frenky által épített 1.8 (84x80 140Le 193Nm) Motul 20w60, Blokk 21213, tűzkarika, olajpumpa átalakítva,duplasonkás főtengely, 5kg acéllendkerék, LUK kuplungszerkezet, Vajner szintertárcsa, niva hajtókar, Bajor púpos dugó, Goetze gyűrű, SRS görgős láncfeszítő. Hengerfej fullos, kivéve nagyszelep, HMS 316/304 tengely, Golf gti szeleprugó. 45-ös szívócsonk, 40-es Weber karbik felújítva, lambda szondával beállítva, karbon tüték, Facet elektromos ac, Petrol King nyomásszabályzó. Utcai 4 leömlő, 60-as rendszer, Vajner dob.
-Hajtás Vajner körmös homológ kint egyeses váltó, Májki lamellás sperr 4.3.
-Futómű és a fékrendszer is teljesen újraépítve, Ferodo tárcsa és betét, elemek homokszórva, erősítve, festve, niva rugó, Lindor féle vastagszáras Bilstein, elöl zöld szilent, stabilizátornál sárga, hátul szirmabesenyői fekete, elöl 3,5cm, hátul 3cm-es tehermentesítős AlMgSi nyomtáv/osztókör módosító.
-Kerekek 1 garnitúra 6,5x15”-os Borbet alu, 175/55 Kumho gumik, 1 garnitúra 6x14”-os Melber alu 165/65 Vredestein és Firestone téligumi, 1 garnitúra gyári kocka 13”-os lemezfelni 175/70 gumikkal műszakira.
-Az autóhoz jár a felújított gyári, alapméretes, komplett motorja is (2103-1500ccm, ami az új motor bekerülésekor konzerválva el lett téve, felújítás óta 3.700km van benne), kv növelés, csapágyak, gyűrűk cserélve, Gaál 1500-1600 tengely, fokolókerék, görgős láncfeszítő, Szabó Bálint féle bővített, felújított 2101-es mechanikus karbi, gyári lendkerék és kuplung.
-Valamint egy üres 2103-as blokk, hengerfej, 4-es váltó, 2db 4,3-as diffi, 2db féltengely, üres híd, gyári önindító, hardy, kardánkereszt, lengőkar, kerekek, gyári ülések, hidrós kézi, stb.
-Az autóval lényegében találkozókra mentünk és csak ott aludt 1-1 éjszakát a szabad ég alatt, egyébként garázsban tartott, havat 1 alkalommal látott, esőt néhányszor.
-Friss műszaki.
Csak komoly érdeklődőnek. Köszönöm, hogy elolvastad!