Eladóvá váltak szeretett autóm alkatrészei!
Motor:1608 ccm, nagyszelepes Csordás-féle hengerfej, Mitsubishi szelepek, nagyalapkörös Havassy acéltengely (316/304), SCHRICK szeleprugók, Pál-dugattyúk (púpos), duplasonkás főtengely, grammolt hajtókarok, Havassy-acéllendkerék, Sachs kuplung, szintertárcsa, HÚS-féle A-s fogasíves karbi, BIZOL 10W60 versenyolaj. Volkswagen gyújtás (kb 10 kunmadaras van benne)
Kipufogó: 60-as A-s rendszer saválló ipszilonnal, PEGAZUS dobbal.
Váltó: MÉRTEN-féle RÖVID egyeses (jobbra fent, nem lenyomós) tolókerekes váltó, Castrol 75W140 Limited Slip olajjal (4 kunmadaras van benne). Makulátlan állapotú!
Hátsó futómű: A-s híd, megerősítve ahol kell (1verseny van benne), kutyacsontok megerősítve, állítható panhard, ZÖLD-szilentek. Hibátlan állapotú kombi difi, Beszeda sperr (Castrol 75W140 Limited slip olaj), újra csapágyazott féltengelyek(minőségi japán csapágy), új hátsó-fékbetétek, Niva-rugók, tőcsavarok
Első futómű: lengőkarok megerősítve ahol kell, fémszilentek, új ATE féktárcsák, FERODO DS3000 betétek, tőcsavarok, Niva és Volga rugók.
BILSTEIN gátlók: 2 db hátsó vastag száras, 3 db első vékonyszáras
Niva hűtő (zárt rendszerű) VW kiegyenlítő tartállyal.
Kabin: homokszórva, kikaparva, nincs rajta homlokfal, illetve első sárvédők.
Nincs eltekeredve, a tornyok makulátlan állapotúak! Cső nincs benne!
Rengeteg tartalék alkatrésszel: ( nagycsapágyas féltengelyek, lengőkarok, széria váltó, széria difi, összekötők, fékbetétek( DS3000, DS2500, Premier) féktárcsák, gyári 1500-ös hűtő, kormányművek, segédirányítók, stb.
Árak:
Motor: 320000 Ft
Motor+kipufogórendszer: 375000 Ft
Kipufogórendszer: 65000 Ft
Váltó: 190000 Ft
Bilsteinek: 50000 Ft/5db
Hátsó futómű: 150000 Ft
Első futómű: 50000 Ft
Komplett futómű+bódé: 250000 Ft
Hűtő:12000 Ft
Bódé:60000 Ft
Az árak alkuképesek!